UTENSIL

<< First < Previous Next > Most Recent >>

[3-09] running away July 28th, 2007, 8:26 pm

<< First < Previous Next > Most Recent >>

Author's Comments:
pompi, July 21st, 2007, 8:39 pm
Huahah~ It's the sample page. And yeah, that isn't a new character. It's Charon. :P

Sorry about the LiveJournal joke. >__>;; No offense to emo kids and stuff. I mean, I emo on my LiveJournal, too, sometimes... TwT;;;

Clover was supposed to say something like "Hmm... I don't get it. Why is he so ticked?" but I thought that was lame and I didn't need more characters that talk to themselves.

And there's the kindergarteners... I'm running dry on ninja jokes so don't expect much "ninja" for a while. >__>;;



Advertisement, October 19th, 2017, 4:06 am



What kind of extras would you want in a print version of UTENSIL?





User's Comments:

mellyface, July 28th, 2007, 8:31 pm
oh haha charon is so clever
with his [oh so sexy] disguise
;D


angiechild, July 28th, 2007, 9:33 pm
Ahahaha, Livejournal. XD;; Ooh, maybe you should make an LJ for Charon. *shiny eyes*


meowkitty8, July 30th, 2007, 6:03 pm
why DOES he have to sneak out for school? is his mom abusive or sumthing? she's the one that told him to stay home right?


pompi, August 24th, 2007, 12:52 am
Mellyface: LOL!!! XD;
Angie: An LJ for Charon... >w>; I wouldn't know what to write...


Idene, May 12th, 2008, 2:04 pm X3
cake patrol. hmmm, don't have a livejournal... have myspace tho.


Combeferre (Guest), June 27th, 2008, 10:25 am
Mmm, I like Messy Charon. Can I be Stalker #3?


pompi, December 14th, 2009, 1:17 am
Ahhhh. I missed your comment I think. Unfortunately #3 was taken ages ago. ;w; You'll have to settle for #13.

I'm not making a list for Messy Charon. XD;;;


Post A Comment

© 2oo6-2o13 Pompi. All rights reserved.